benzingőz

Cargineering

Cargineering

Visszatértem!

fél éves hallgatásom oka

2018. december 25. - Cargineering

Gondoltam egy pár sort megér, hogy miért nem volt új posztom nyár óta. Nem akartam úgy folytatni, mintha mi sem történt volna.

Sajnos tragikus hirtelenséggel meghalt édesapám június 6-án, két nappal a 30. születésnapom előtt.
Így ezek után az autós eseményeket sem nagyon látogattam, volt rengeteg ügyintézni valóm, valamint nekem apukám volt az, akivel minden autós témát, hírt megbeszéltem, és neki köszönhetem az autók iránti szenvedélyemet is. Így, bár, szinte minden nap ott motoszkált bennem, hogy a bloggal foglalkozni kéne, egyszerűen nem vitt rá a lélek.

Most, hogy itt az első karácsony apukám nélkül, kicsit átgondoltam a dolgaimat, és megpróbálom ott folytatni, ahol nyáron abbahagytam.

Elöljáróban a jövő évi tartalomról: majd megosztom veletek, milyen bosszantó hibát tud okozni egy Renault 2.0 dci, ha megkotlik benne a részecskeszűrő nyomásszenzora.

Összefoglalom majd egy 206-os Peugeot-val megtett 210 ezer km tapasztalatait.

Elmesélem milyen egy coupe e36-os BMW chippelt 2.8-as sorhatossal, mindenféle elektronikai felügyelet nélkül. 

Lesz autóvásárlási beszámoló arról, amikor egyedüli feltétel, hogy egy olyan csajos kocsi legyen, amivel le lehet nyomni a tötymörgő turistákat a dobogókői szerpentinen.

Ezek mellett minden ami az autókhöz kötődik, valamint a motorozás sem fog feledésbe merülni. Nekem már hagyomány, hogy a karácsonyi őrületben motorral intézem a bevásárlást, így sosincs gondom azzal, hogy nincs parkolóhely a plázákban. Bocsi az életlen kép miatt, fázott a kezem és remegett :)

img_20181223_171637.jpg

Remélem velem tartotok majd 2019-ben is, és találkozunk az összes autós rendezvényen.

1-mitchell.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://cargineering.blog.hu/api/trackback/id/tr8214514066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása